Betreft : Ceremoniële Huwelijksbegeleiding

Om jullie huwelijksdag zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen, is het raadzaam om een ceremoniemeester in dienst te nemen, die door zijn vakkundige ervaring & deskundig advies, jullie in raad en daad bij staat, Uw vertouwen geniet en waardig is.
Aarzel niet hem te contacteren, vraag het liever een keer meer, dan onzeker te zijn.
Al onze inlichtingen zijn geheel vrijblijvend en dragen er toe bij om jullie huwelijksdag
zo perfect en mooi mogelijk te maken, zodat je er zelf kan van genieten.



Wij bieden U, heel graag zelfs, een 5 *****, All – Inclusive formule aan :

* De éérste voorafbespreking & planning van jullie huwelijksdag. *


** Ongeveer zes weken voor jullie huwelijk overlopen we deze planning.
Dit in aanwezigheid van het bruidspaar en hun ouders.
Normaalgezien op de plaats vanwaar de bruid uithuwelijkt. **


*** De briefing naar alle medewerkers,
dit gebeurt ongeveer twee weken voor jullie huwelijk. ***


**** De ceremoniële begeleiding op jullie huwelijksdag zelf,
van bij de bruid thuis, naar de burgerlijke plechtigheid, de kerkelijke plechtigheid,
de fotoreportage, …, en dit alles tot aan de feestzaal.
Daar neemt de hofmeester van de feestzaal het dan over. ****


***** De Dienst. *****


Wij houden ons eraan jullie zo correct & stijlvol mogelijk,
Op een vlotte & ongedwongen manier te begeleiden,
Op één van de mooiste dagen van jullie leven.

***** Alvast bedankt voor jullie vertrouwen en steeds tot Uw dienst. *****


Trouwen

Enkele nuttige & praktische tips,
voor het organiseren van jullie huwelijksdag.

* Wat dienen jullie éérst te weten ???

1) Het Burgerlijk Huwelijk.
Dag, datum, tijdstip, plaats, al dan niet alleen !?!?!
(Bruid & Bruidegom, en van hun getuigen
dienen hun identiteitskaarten voor te leggen !!!)

2) Het Kerkelijk Huwelijk.
Dag, datum, tijdstip, plaats, parochie, stijl, dienst,
Muzikale begeleiding, koor, sopraan, organist, harp, dwarsfluit, viool, …
Misboekjes of miskaarten, … - Afkoop omhaling,…

3) De Feestzaal.
Voor het verzorgen van jullie lunch en/of receptie en/of avondfeest.
Dit al naargelang jullie budget, het aantal genodigden, de locatie,…

4) De Fotograaf.
Voor het maken van jullie huwelijksreportage.
Van bij de bruid thuis, burgerlijk huwelijk, kerkelijk huwelijk,
groeps & familiefoto’s, de eigenlijke bruidspaarreportage.
Eventueel receptie en/of avondfeest reportage.

5) De Cineast.
Voor het maken van een levendige en onvergetelijke
Video – CD Rom – DVD reportage.
Meestal voor de ganse dag, van ‘s morgens bij de bruid tot na de openingsdans.

6) De Ceremoniewagens.
Voor het vervoeren van de suite.
Dit kan zowel met koetsen, als met Old – Timers, als met stijlvolle wagens,
Jaguars, Mercedes,…of met een bus, … of zelfs met kevertjes,..al dan niet met
een aparte bruidswagen, Daimler, Royce Royce, Minerva, …

7) De Disc – Animator.
De DJ of Disc – Jockey en/of orkest of band, voor het opluisteren van receptie en/of avondfeest & het verzorgen van jullie dansavond.

* Wat nu, 3 maanden voor jullie huwelijk ???

8) De Drukker.
Voor het drukken en verzorgen van jullie huwelijksaankondigingen,
Deze dienen ongeveer zes (6) weken voor het huwelijk verstuurd te worden.

9) De Fleurist.
Voor het maken van het Bruidsboeket, met eventuele bijhorende corsages.
Voor het verzorgen van d kerkversiering, eventueel tafelstukken en/of totaaldecoratie.

10) De Juwelier.
Voor het graveren & verzorgen van de trouwringen, die jullie huwelijk bezegelen.
Eventueel ook voor de verlovingsring en/of mooie horloge.

11) De Bruidssuiker.
Deze wordt uitgedeeld na de kerkelijke plechtigheid.
De Bruid neemt de bloemen en/of geschenken in ontvangst &
De Bruidegom deelt dan de bruidssuiker uit.

12) De Rode Loper.
Voor het geheel nog meer te accentueren.
Dit kan bij de Bruid, Bruidegom, Kerk, Gemeentehuis of Stadhuis, Feestzaal,…

13) De Taxi.
Om zowel gasten als Uzelf terug naar huis of hotel te brengen.

14) Het Hotel.
Wat is er romantischer dan de éérste huwelijksnacht door te brengen in een suite op hotel, met ontbijt op bed,…
Maar ook en vooral om jullie een aangename & welverdiende nachtrust te verzekeren,
Voor zowel het bruidspaar als andere leden van de suite en/of zelfs (buitenlandse)gasten.

15) Het Reisbureau.
Om jullie onvergetelijke huwelijksreis te organiseren & te reserveren.



***** Alvast bedankt voor jullie vertrouwen en steeds tot Uw dienst. *****


Laten we er samen een onvergetelijk fijne dag van maken !!!